Justin mocht vandaag beginnen, dat deed hij meteen goed door zijn 1e partij te winnen met een overnamen en een houdgreep. 2e partij net als de eerste gelijk sterk er in en snel afgemaakt met een overname. 3e partij was zijn tegenstander net iets sterker in zijn pakking en maakte een heupworp waardoor justin helaas op zijn rug kwam. 4e partij helaas ook verloren op een houdgreep.
Jayden mocht zijn 1e partij tegen een wat grotere jongen die net wat sterker was en won met een wazarie. 2e partij sterk judo laten zien en echt geknokt maar helaas verloren. 3e partij tegen een jongen met groene band ook verloren op wazarie. En zijn 4e en laatste partij super gewonnen met ippon. Dus uit eindelijk 4e geworden.
En in de laatste ronden zijn Cisca Jasmijn en Kaelynn aan de beurt. Heel toevallig zitten ze bij mekaar in de poule, kaelynn mocht als 1e knokken en wist haar partij te winnen. Als 2e partij mochten cisca en jasmijn tegen elkaar maar na hard knokken heeft cisca gewonnen. Volgende partij is kaelynn tegen jasmijn, hier weet kaelynn te winnen met ippon. Cisca mocht haar 2e partij judoen en wist die met een mooi ippon te winnen. Cisca en kaelynn tegen mekaar ze zijn zeer aan elkaar gewaagt maar uit eindelijk wist kaelynn de partij te winnen op houdgreep. Als laatste mag jasmijn nog een x en wist haar partij ook te winnen. Kaelynn 1e cisca 2e jasmijn 3e. Al met al een geslaagde dag

1ste Kaelynn, 2de Cisca Wallet, 3de Jasmijn Jansen

4de plaats Jayden van Drie.