Vandaag gaan we met een groep van 21 judoka’s van Joey;s judo school naar Ijsselstein.

Op dit leuke toernooi gaan sommige van ons de eerste wedstrijd ervaring op doen en andere komen hier al voor de 6de keer.

Wij wensen alle judoka’s een sportieve wedstrijd toe.

wedstrijd verslag volgt

Hierbij het wedstrijd verslag van de coaches Tigo en Dave;

Werner goed gevochten helaas geen prijs, Alex heeft kei hard gevochten en goed gejudood tegen grote en sterke jongens hij is daarmee 3e geworden!! Yinte heeft 3 partijen gewonnen en drie verloren helaas net buiten de prijzen.. Estelle heeft hard gevochten tegen hele grote jongens maar helaas ook geen prijs mee kunnen nemen. In de 2e ronde heeft Thomas laten zien dat hij de baas is, dus 1e. Gijs heeft gestreden in het zwaar gewicht en werd 3e. Chai gooide iedereen met een mooie heup worp behalve in de finale, dus 2e. Stijn gestreden als een beer en had 1 partij gewonnen. Demi, Owen en Tibbe hebben ook hard gestreden en helaas geen prijs mee kunnen nemen. In de 3e ronden is justin verdiend 2e geworden met hard vechten!! Rick helaas net buiten de prijzen maar wel heel hard gevochten!! En daninjan heeft vandaag ook heel hard gevochten en goed gejudood